У с. Їсківці, як і в переважній більшості населених пунктів району (власне, і всієї країни), люди незадоволені станом автомобільних шляхів. Попри недостатнє фінансування будівництва й ремонту асфальтівок (а справа ця недешева), є у доріг ще один могутній ворог – великоваговий автотранспорт, на який дорожнє полотно не розраховане. Практично, це вантажні вагони на колесах. Ці «монстри» (за влучним висловом одного з очільників району) снують дорогами день і вночі, особливо в пікові періоди, коли йде збір і транспортування врожаю, розбиваючи вщент і без того ненадійні шляхи.
Що з цим робити? Ми вже неодноразово висвітлювали діяльність дорожньо-вагового комплексу в Млинах, де ведеться боротьба з порушниками норм перевезення вантажів. Перевізники йдуть на різні хитрощі, аби уникнути відповідальності за «перегруз». Зокрема, з’їжджають із траси Р-60 і намагаються манівцями оминути злополучний контрольний пост, де крім поліції чергують також представники Укртрансбезпеки, які застосовують відповідні штрафні санкції. Проте, штрафи перевізників не лякають: у порівнянні з прибутками, які мають власники транспорту й вантажів, вони просто смішні.
На сільських дорогах з порушниками правил перевезення вантажів теж ведеться посильна боротьба: встановлюються заборонні дорожні знаки, П-подібні обмежувачі габаритів тощо. Але, як свідчить практика, на порушників більш ефективно впливає громадський контроль: перевізники почувають себе некомфортно, коли з ними спілкуються громадські активісти чи пересічні громадяни, що мешкають у населених пунктах, дорогами яких рухається перевантажений транспорт.
У Їсківцях підійшли до цієї справи комплексно: на в’їзді до села були встановлені обмежувальні дорожні знаки та П-подібна габаритна рамка. Крім того, місцеві власники автомобілів виявили бажання здійснювати постійне чергування на дорозі. Про все це нашому порталу розповів голова Ісковецької сільської ради Сергій Макаренко (див. відео).
Наш кор.
Обговорення матерiалу