В облдержадміністрації провели офіційну презентацію туристичного логотипу та брендбуку Полтавської області.
Логотип складається з чотирьох стилізованих іконок із зображенням автентичних родзинок, що представляють область та є її брендами.
Логотип створено у стилі Flat design. Використано п’ять кольорів: андроїдний зелений, мандариновий, ніжно-оливковий, міжнародний помаранчевий, білий.
«Роботу над розвитком внутрішнього туризму почали ще сім місяців тому. Наразі ж через коронавірус внутрішній туризм набуває ще більшої популярності. – розповіла заступник голови ОДА Катерина Рижеченко. – Взимку ми провели анкетування щодо головних асоціацій із Полтавською областю щодо туризму. Це анкетування й стало базою для створення брендбуку. Ми уніфікували всі згадувані образи й створили єдину цілісну картинку. Були використані певні кольори та шрифти. Використовувати цей логотип може кожен, хто займається туристичною або суміжною галуззю. Проте авторське право розпорядження логотипом та супровідними матеріалами мають Полтавська облдержадміністрація та Департамент культури і туризму ОДА. Такий момент є принциповим з огляду на використання цих матеріалів виключно для розвитку туризму на Полтавщині», – наголосила заступник голови.
Як зазначила начальник відділу туризму і розвитку музейної справи Департаменту культури і туризму облдержадміністрації Лілія Федорченко, Полтавщина є конкурентом серед інших регіонів на туристичній платформі і нам потрібно боротися за туриста.
«Ми почали працювати над тим, як будемо асоціюватися в туриста? Що можемо йому запропонувати? Чому саме ми можемо це пропонувати? Треба себе ставити в ряду сильних конкурентів. Плани амбітні, але ми того варті, щоб бути кращими за Львів чи Одесу», – сказала Лілія Федорченко.
Логотип складається з чотирьох іконок, які характеризують основні бренди Полтавщини:
Полтавський краєзнавчий музей ім. Кричевського.Будівля створена у стилі українського модерну, у ній велика колекція археологічних та етнографічних пам’яток. Символізує туристичний дух Полтавщини.
Пам’ятник полтавській галушці.Відомий туристам пам’ятний знак та популярна локація містян. Полтавська галушка — традиційна місцева страва, незабутній смаколик, найвідоміший бренд області.
Профіль Миколи Гоголя.Геній, який жив і творив на Полтавщині.
Рушник із вишивкою.Вишивальництво — одна з візитівок регіону. Особлива техніка білим по білому, старовинні візерунки та понад 180 видів складних технік, в яких працюють місцеві майстри. Рушники, килими, вишиванки є невід’ємною частиною національного колориту та етнокультури.
У розробці логотипу брали участь Департамент культури і туризму ОДА, Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка».
«Ми намагалися залучити якомога менше грошей. Політехніка взяла участь у розробці безкоштовно. Тільки візуалізація цього продукту коштувала 20 тисяч гривень у форматі макетування та виготовлення вихідних даних», – повідомила Лілія Федорченко.
Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
За повідомленням Полтавської ОДА
Обговорення матерiалу