Сьогодні, 20 березня, на дорожньо-ваговому комплексі в Млинах, що належить районному комунальному підприємству «Доброрбут-Сервіс», сталася надзвичайна подія. Водій автопоїзда з цистерною, в якій перевозилось молоко, заблокував більше ніж на 6 годин вагову платформу.
А було це так. Наряд Лохвицького сектору реагування патрульної поліції №2 близько десятої години ранку зупинив автопоїзд DAF, який рухався за маршрутом м. Черкаси – с. Римарівка Гадяцького району і запропонував водієві В.М. Гончару заїхати на вагову платформу для визначення загальної ваги автопоїзда та критичного навантаження на кожну вісь.
Загальна вага автомобіля з цистерною при нормі 40 т, становила 38.6 т, тобто, не перевищувала нормативу. А ось розподіл вантажу на вісі був нерівномірним. Слід зазначити, що саме цей показник є суттєвим для впливу на дорожнє покриття: адже колеса, на які припадає критична маса, найбільше руйнують наші шляхи, створюючи концентрований тиск на одиницю площі. Неважко здогадатись, чому сільськогосподарські машини мають великий радіус коліс: саме з метою зменшення концентрованого тиску на грунт.
Після зважування автопоїзда, головний спеціаліст відділу Державного контролю та нагляду за безпекою на транспорті управління УТБ у Полтавській області (Укртрансбезпека) Євген Погорілий склав Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів і, згідно з відповідними критеріями, які включають вагу автопоїзда, помножену на відстань (зазначену в товаро-транспортних документах), визначив розмір штрафу, який склав 519.84 євро.
Після цього водій від’їхав на узбіччя і почав активно спілкуватись по телефону, швидше за все – з власниками вантажу. Дочекавшись, поки інспектор Укртрансбезпеки на деякий час залишив ваговий комплекс, водій перекачав молоко з однієї секції до іншої і висунув вимогу про нове зважування, а також про анулювання вже оформлених документів. На що, зрозуміло, отримав відмову від інспектора, адже бланки актів і розрахунків штрафу є документами суворої звітності і пишуться «під копірку». Не погодившись з таким станом справ, водій перекрив в’їзд на вагову платформу, паралізувавши роботу всього вагового комплексу майже на шість годин.
Справу взяв під особистий контроль голова Лохвицької райдержадміністрації Володимир Рязанов. На місце пригоди прибули заступник голови РДА Олександр Єсіков та начальник Лохвицького відділу поліції Володимир Кудеря. Сюди ж був запрошений і кореспондент порталу ЛохвицяNews.
Лише після 16-ї години, на прохання водія, котрий повідомив про те, що буде подавати позов до суду, автопоїзд заїхав на чергове зважування і вагова платформа була розблокована.
Новий дорожньо-ваговий комплекс покликаний берегти від руйнації шляхи в районі й області, зокрема, й міст через Сулу в районі Млинів, який перебуває в аварійному стані. Але не перестає дивувати позиція підприємців і водіїв, які на них працюють: їх цікавить лише отримання прибутку за будь-яку ціну. В тому числі − й ціною українських доріг і навіть власного життя: під час огляду автомобіля лохвицькі поліцейські виявили відсутність на одному з коліс гайки кріплення. Велике навантаження на кожне з коліс, помножене на якість доріг – в подібних ситуаціях можуть призвести до трагічних наслідків для багатьох учасників руху…
Наш кор.
Обговорення матерiалу