З метою запобігання руху транспорту з наднормативною вагою шляхами області, Лохвицька районна держадміністрація прийняла рішення про закупівлю і встановлення в с. Млини стаціонарного дорожньо-вагового комплексу, який обслуговує нещодавно створене районне комунальне підприємство «Добробут-Сервіс» на чолі з Іваном Дудником. Тут встановлено сучасне високотехнологічне комп’ютерне обладнання, є камери зовнішнього спостереження, що працюють в режимі онлайн. Комплекс обслуговує бригада операторів, а наряд поліції, який тут чергує, спрямовує великоваговий транспорт на зважування. Безпосередній контроль за дотриманням вантажних нормативів здійснюють представники Управління Укртрансбезпеки в Полтавській області, які в разі виявлення порушень нормативів, накладають на винуватців відповідні штрафи.
Наш портал вже публікував репортажі з цього комплексу, під час «нештатних» ситуацій, які тут періодично трапляються. Остання пригода сталася .. березня, коли водій автопоїзда, що перевозив молоко, в знак незгоди з накладеним штрафом, заблокував цистерною в’їзд на вагову платформу. Внаслідок чого упродовж кількох годин оператори не мали можливості зважувати інші транспортні засоби.
Того ж дня ми наш кореспондент поспілкувався з начальником Лохвицького відділу Національної поліції в Полтавській області, який виїжджав на місце події, Володимиром Кудерею. На наше прохання він дав коментар стосовно важливості дорожньо-вагового комплексу для збереження доріг і мостів району та області.
ЛохвицяNews: Як ви оцінюєте необхідність створення вагового комплексу в Млинах, його важливість?
В. Кудеря: З моменту встановлення ДВК – це був кінець 2018 року, я оцінюю цей крок лише позитивно. Вважаю, що наші дороги, як мінімум, потребуватимуть менше вкладень в ремонт. І в процесі спілкування з головою РДА В.В. Рязановим, і його заступником О.О. Єсіковим, з яким у нас налагоджена плідна співпраця, ми зрозуміли, що основне завдання комплексу – не вибивання грошей з перевізників, чи ще якийсь вплив на них, а це все робиться, як мінімум, для збереження наших доріг, мосту через Сулу. На мосту, зокрема, встановлено обмежувальний дорожній знак 3.15. Збереження дорожнього полотна – дуже важливе завдання, адже на його капітальний ремонт знадобиться менше коштів.
А що можете сказати стосовно роботи ваших працівників, які несуть службу біля вагового комплексу? Ви задоволені їхньою роботою?
Ну, якісь проблеми завжди можуть бути – це ж люди. А робота з людьми, як відомо, завжди нелегка. У кожного власне бачення, у кожного свої думки стосовно роботи з ваговим комплексом, збирання доказів. Ви ж розумієте: наші працівники мають справу з багатьма учасниками руху – у яких різні характери, своє ставлення до тієї чи іншої ситуації (як було й сьогодні). Крім того, у водіїв є своє керівництво, яке на них впливає, а тому працювати дуже складно.
Як організована робота ваших працівників на ваговому комплексі?
Робота у нас організована таким чином: на добову зміну заступає один працівник, а в разі необхідності – його підстраховують наші екіпажі. Працівникам поліції допомагають оператори ДВК, які часто виступають в ролі понятих. Роботою вагового комплексу ми цілком задоволені.
ЛохвицяNews
Обговорення матерiалу