21 березня Міністр інфраструктури України Володимир Омелян із робочою поїздкою перебував на Полтавщині. Він мав за мету проінспектувати стан автошляхів державного та місцевого значення, провести зустрічі з громадами та відвідати ключові інфраструктурні об’єкти.
Під час зустрічі з лохвичанами в Районному Будинку культури наголшував, що вперше за історію України транспорт та інфраструктура – в центрі уваги Президента, Уряду та депутатів коаліції. Зокрема зазначив, що вся Полтавська область − один великий масштабний майданчик відбудови доріг. Відновлення автошляхів Полтавщини набирає обсягів з кожним роком і вже можна бачити перші результати.
Володимир Омелян: Сьогодні ми дорогами зшиваємо Україну.
Міністр, зокрема, зазначив: все починається з доріг. За 10 років, з 2003 по 2013 включно, відремонтовано 7290 кілометрів доріг. Стільки ж відремонтували за останні 4 роки. 10 років і 4 – результат той самий. Сьогодні ми дорогами зшиваємо Україну. В кожній області, без винятку, ремонтуємо автошляхи і мости.
Якщо у 2008−2013 роках збудовано автошляхів державного значення у Полтавській області 50 км, а місцевих – 13 км, то лише у 2016-2018 році збудовано майже 200 км. На 2019 рік передбачено фінансування в обсязі 1 млрд 976 млн грн, з них 802 млн грн, рекордна сума, − субвенція на ремонт доріг місцевого значення та комунальної власності. Ті сучасні розв’язки, які зараз будуються в області, свідчать про те, що в Україні не тільки ремонтують старе, а й будують нове.
Також Міністр повідомив, що держава виділить фінансування на відновлення мосту через р. Сула біля с. Млини, який перебуває в аварійному стані через перевантаження великовагового транспорту підприємств агропромислового та нафтогазового комплексів, які проводять свою діяльність на території Лохвицького району.
Володимир Омелян висловив сподівання, що вже цього року завдяки спільному співфінансуванню разом із бізнесом, відбудуємо цей об’єкт. Очікувана вартість тендеру складе 86 млн гривен. Але має бути співфінансування держави і бізнесу. Бізнес в цьому мосту не менш зацікавлений, ніж містяни, і, безумовно, держава», – наголосив Міністр інфраструктури.
«Приємно було побачити острівець безпеки при в’їзді до міста Лохвиця. Це важливо, бо це охороняє як мешканців, так і водіїв. Вже найближчим часом, завдяки Держаній програмі підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, сотні таких, разом із освітленими пішохідними переходами, колами, будуть встановлені по всій Україні», – зазначив Міністр під час інспектування об’єктів інфраструктури району.
За матеріалами місцевих сайтів
Довідка
Володимир Володимирович Омелян народився 30 січня 1979 року в місті Львові.
2000 р. — закінчив Львівський національний університет ім. І. Франка з освітнім ступенем бакалавр за спеціальністю «Фінанси, міжнародні відносини».
2001 р. — отримав повну вищу освіту в Національному університеті «Львівська політехніка» за спеціальністю «Економіка і підприємництво».
10.2000 — 04.2001 — спеціаліст другої категорії відділу НАТО та ЗЄС Управління євроатлантичної інтеграції Міністерства закордонних справ України, Київ.
04.2001 — 09.2001 — аташе відділу НАТО та європейської безпеки Управління євроатлантичного співробітництва Департаменту з питань політики та безпеки Міністерства закордонних справ України.
09.2001 — 08.2002 — аташе Групи планування, координації та контролю Кабінету Міністра Міністерства закордонних справ України, Київ;
08.2002 — 09.2004 — третій секретар Постійного представництва України при міжнародних організаціях у Відні на час довготермінового відрядження МЗС;
09.2004 — 11.2006 — другий секретар Постійного представництва України при міжнародних організаціях у Відні на час довготермінового відрядження МЗС;
11.2006 — 04.2007 — заступник директора Департаменту забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) Міністерства економіки України, Київ;
04.2007 — 01.2008 — перший секретар аналітичного відділу Департаменту секретаріату Міністра МЗС України, Київ;
01.2008 — 03.2009 — начальник Управління організації роботи Міністра Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, Київ;
03.2009 — 03.2010 — директор Департаменту секретаріату Міністра (патронатна служба) Міністерства охорони навколишнього природного середовища України, Київ;
08.2010 — 03.2011 — радник відділу обробки документації та контролю Департаменту секретаріату Міністра МЗС;
03.2011 — 04.2011 — радник аналітично-іміджевого відділу Департаменту секретаріату Міністра МЗС, Київ;
04.2011 — 05.2011 — радник відділу Російської Федерації Першого територіального департаменту МЗС;
05.2011 — 11.2011 — в.о. начальника відділу Російської Федерації Першого територіального департаменту Міністерства закордонних справ України, Київ;
11.2011 — 03.2012 — начальник відділу Управління РФ Першого територіального департаменту МЗС України;
03.2012 — 06.2012 — заступник директора Першого територіального департаменту Міністерства закордонних справ України — начальник Управління Російської Федерації цього Департаменту, Київ;
06.2012 — 03.2014 — заступник директора Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) Міністерства фінансів України, Київ;
З 03.2014 — керівник Служби Міністра Кабінету Міністрів України, Київ;
Грудень 2014 — Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.12.2014 № 1232-р призначений на посаду заступника Міністра інфраструктури України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.12.2014 № 1268-р призначений на посаду заступника Міністра інфраструктури України — керівником апарату.
13 вересня 2018 року Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) повідомило міністру інфраструктури Володимиру Омеляну про підозру в незаконному збагаченні та декларуванні недостовірної інформації. Сам же Омелян заперечує висунуті проти нього звинувачення. 14 вересня Солом’янський районний суд Києва відмовився обрати запобіжний захід у вигляді застави 5 млн гривень для Омеляна і віддав його на поруки міністру спорту Ігорю Жданову та депутату Верховної ради України Федору Бендюженку (фракція «Народний фронт»).
22 лютого 2019 року Спеціалізована антикорупційна прокуратура (САП) передала в суд обвинувачення міністра інфраструктури Володимира Омеляна в незаконному збагаченні.
Обговорення матерiалу